0ne Wish...
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

0ne Wish...

Speel One Wish - Maak je personage en doe mee!
 
IndexPortalGalerijZoekenLaatste afbeeldingenNieuwsRegistrerenInloggen

 

 Yamada - Ik

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ik
Maker van dit zaakje Leider van Het Bonte Volk Fantaseer-je-rot Kampioen
Maker van dit zaakje Leider van Het Bonte Volk Fantaseer-je-rot Kampioen
Ik


Aantal berichten : 190
Leeftijd : 29
Woonplaats : Onder jouw bed *stofdeeltjes happen*
Volk : Het Bonte Volk
Personage : Yamada
Punten : 5922
Reputatie : 0
Registration date : 05-04-08

Karakterkaart
Level: 1
Goud: 500
Gezondheid:
Yamada - Ik Left_bar_bleue100/100Yamada - Ik Empty_bar_bleue  (100/100)

Yamada - Ik Empty
BerichtOnderwerp: Yamada - Ik   Yamada - Ik Icon_minitimema apr 28, 2008 8:20 pm

Hoofd Info
Nickname: Ik
Naam Personage: Yamada
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 13
Ras: Mutant (Versie 04), maar doet zich voor als mens
Volk: Het Bonte Volk
Is...: Zwaardvechter
Huisdier(en): Hemelwijs (kat, jongen), Horizon (paard, jongen)
Duels:
Smaragd Goud:
Spullen:
Vechttechnieken:
Vaardigheden:

Overige Info
Kleur/stijl/lengte haren: Zwart haar, verwilderd, tot net voorbij haar schouders
Oogkleur: Geel (kattenogen)
Huidkleur/type: Normaal, maar door haar haarkleur lijkt het erg bleek.
Kleur kattenoren- en staart: Zwart- heel erg zwart. De vacht ervan zit altijd door de war, maar is opvallend pluizig en zacht.
Vaak gedraagde kleren: Korte gescheurde spijkerbroek(je), rood T-shirt (met als opdruk; Kitty Kat), zwart jack met capuchon, zwartgestreepte beenwarmes (een rood, ander blauw), en handschoenen zonder vingers.
Sieraden:
- Een ketting- een naamplaatje met de opdruk 13442.
- Een bedelarmbandje met een niet-werkend kattenbelletje.
- Een rode bandana om staart.
- Een bruin leren touwtje om staart.
- Oorbellen in haar rechterkattenoor, waarvan een ring.
Opvallend kenmerk: Yamada loop ALTIJD op blote voeten. Ze haat het om op schoenen te lopen, en snapt ook niet waarom wezens deze fijn kunnen vinden zitten.
Overheersend kenmerk: Wat overheerst er niet? Tenslotte is ze halfe kat- maar wat voor overheerst, zijn haar kattenogen, wat dan ook moeilijk te verbergen is.
Hobbies: Slapen. En vis eten.
Houdt niet van: Water en honden (hondmutanten).
Uitdrukkingen:
- Zeker blond?
- ... maar ik slaap hier.
- Meow.
Achtergrond:
- Yamada
Een vertienjarig meisje; zwart, verwilderd haar, woeste ogen en een sarcastisch gevoel voor humor. Echt veel aan haar uiterlijk doet ze niet, en waarom zou ze? In het bos waar zij voornaamlijk leeft, is dit niet echt nodig.
Yamada is echter opgegroeid in een fabriek geweid aan versie 04, dit houd in dat ze dus een mutant is. Zelf noemt ze het liever halfmens, half mens, half kat. Tot haar twaalfde heeft ze hierin gezeten, dus ze is eigenlijk maar twee jaar hieruit. Bij het Bonte Volk werd haar geleerd hoe ze soepel een zwaard kan gebruiken in 'n strijd. Nu reist ze rond op zoek naar verhalen en avontuur, die ze, als ze eenmaal weer in de Dassenburcht is, vertelt aan de kleinere mutanten.
Yamada doet vaak dingen zonder na te denken, om vervolgens erachter te komen dat het niet zo'n goed idee was. Ze kan niet zo goed omgaan met vreemde, heeft een grote afkeer tegen honden en water en houd NIET van 'klungels', of wezens die véél te optimistisch zijn. Als ze ergens goed in is, is het chanteren en liegen. Yamada is zelf nogal, hoe zeg je dat... licht, ontvlambaar, al blijft ze zelf volhouden dat dit dus volstrekt niet zo is.
(Naar- Toverbos; Enclopedie; Belangrijke Mensen)

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onewish.actieforum.com
 
Yamada - Ik
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Yamada - Ik

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
0ne Wish... :: Pupeldinkie :: Smaracht-
Ga naar: