We hebben al een sticky open staan voor vragen en opmerkingen, en eigenlijk zou dit er ook in moeten. Deze topic is enkel om het allemaal wat overzichtelijker te maken.
Tot nu toe hebben we twee plotten voor het verhaal- hieronder een samenvatting, hierboven kun je stemmen.
1.We hebben Afirllo's opdracht. Het probleem; niemand weet wat die opdracht is. Dat kan alleen Pupeluutje ons vertellen. Hier dus een oproep voor Pupeluutje! Leg ons even uit wat de opdracht van Afirillo is!
Wat ik je wel kan vertellen is; in dit plot kunnen we de opdracht met z'n allen vervullen. Afirllo en Yamada hebben elkaar gevonden net buiten de stad Smaracht, en moeten de anderen nog vinden (niet dat zij daar zelf van bewust zijn, dat ze met meerdere gaan reizen).
Dat was het wel een beetje. Meer weet ik niet.
2.Deze komt in de richting van Het Bonte Volk. Ik hoop dat je 'belangrijke mensen' al hebt gelezen? Dat hoofdstuk staat in de enclopedie.
Anyway, er zijn mensen die de achtergrond willen weten van De Zwarte Prins. Anderen willen weten waar prins Keith is gebleven, sinds hij voor het laatst gezien is bij zijn vader koning Felix.
Je hoort al; plot 2 is niet zo erg dringend. We zouden dit gemakkelijk kunnen verwerven in het eerste plot. Mijn voorkeur gaat dus tot nu toe naar plot 1, maar ik weet de opdracht nog niet, dus het kan nog altijd veranderen. Al denk ik van niet.
PS: je kan je stem in deze poll veranderen. Als je gestemd hebt, zie je onder de stemmen 'Cancel Vote' staan. Druk hierop, en je kunt je stem veranderen!