0ne Wish...
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

0ne Wish...

Speel One Wish - Maak je personage en doe mee!
 
IndexPortalGalerijZoekenLaatste afbeeldingenNieuwsRegistrerenInloggen

 

 Plotten tot nu toe...

Ga naar beneden 
2 plaatsers

Welk plot vind je de beste?
Plot 1.
Plotten tot nu toe... I_vote_lcap100%Plotten tot nu toe... I_vote_rcap
 100% [ 2 ]
Plot 2.
Plotten tot nu toe... I_vote_lcap0%Plotten tot nu toe... I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 2
 
Enquête gesloten

AuteurBericht
Ik
Maker van dit zaakje Leider van Het Bonte Volk Fantaseer-je-rot Kampioen
Maker van dit zaakje Leider van Het Bonte Volk Fantaseer-je-rot Kampioen
Ik


Aantal berichten : 190
Leeftijd : 29
Woonplaats : Onder jouw bed *stofdeeltjes happen*
Volk : Het Bonte Volk
Personage : Yamada
Punten : 5922
Reputatie : 0
Registration date : 05-04-08

Karakterkaart
Level: 1
Goud: 500
Gezondheid:
Plotten tot nu toe... Left_bar_bleue100/100Plotten tot nu toe... Empty_bar_bleue  (100/100)

Plotten tot nu toe... Empty
BerichtOnderwerp: Plotten tot nu toe...   Plotten tot nu toe... Icon_minitimedi apr 29, 2008 7:24 pm

We hebben al een sticky open staan voor vragen en opmerkingen, en eigenlijk zou dit er ook in moeten. Deze topic is enkel om het allemaal wat overzichtelijker te maken.

Tot nu toe hebben we twee plotten voor het verhaal- hieronder een samenvatting, hierboven kun je stemmen.

1.
We hebben Afirllo's opdracht. Het probleem; niemand weet wat die opdracht is. Dat kan alleen Pupeluutje ons vertellen. Hier dus een oproep voor Pupeluutje! Leg ons even uit wat de opdracht van Afirillo is!
Wat ik je wel kan vertellen is; in dit plot kunnen we de opdracht met z'n allen vervullen. Afirllo en Yamada hebben elkaar gevonden net buiten de stad Smaracht, en moeten de anderen nog vinden (niet dat zij daar zelf van bewust zijn, dat ze met meerdere gaan reizen).
Dat was het wel een beetje. Meer weet ik niet. Razz

2.
Deze komt in de richting van Het Bonte Volk. Ik hoop dat je 'belangrijke mensen' al hebt gelezen? Dat hoofdstuk staat in de enclopedie.
Anyway, er zijn mensen die de achtergrond willen weten van De Zwarte Prins. Anderen willen weten waar prins Keith is gebleven, sinds hij voor het laatst gezien is bij zijn vader koning Felix.

Je hoort al; plot 2 is niet zo erg dringend. We zouden dit gemakkelijk kunnen verwerven in het eerste plot. Mijn voorkeur gaat dus tot nu toe naar plot 1, maar ik weet de opdracht nog niet, dus het kan nog altijd veranderen. Al denk ik van niet. Cool

PS: je kan je stem in deze poll veranderen. Als je gestemd hebt, zie je onder de stemmen 'Cancel Vote' staan. Druk hierop, en je kunt je stem veranderen!


Laatst aangepast door Ik op za mei 17, 2008 6:28 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onewish.actieforum.com
Pupeluutje
Rijm-trein-mandarijn Kampioen
Rijm-trein-mandarijn Kampioen
Pupeluutje


Aantal berichten : 111
Leeftijd : 29
Woonplaats : Thuis
Volk : Orion
Personage : Afirillo
Punten : 5874
Reputatie : 3
Registration date : 06-05-08

Karakterkaart
Level: 1
Goud: 350
Gezondheid:
Plotten tot nu toe... Left_bar_bleue100/100Plotten tot nu toe... Empty_bar_bleue  (100/100)

Plotten tot nu toe... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Plotten tot nu toe...   Plotten tot nu toe... Icon_minitimeza mei 17, 2008 8:55 am

Ik stem voor plot 1 en ik zal in het verhaal gaan uitleggen wat nou die opdracht is.
(duurt niet lang meer!!!)


Pupeluutje
Terug naar boven Ga naar beneden
Ik
Maker van dit zaakje Leider van Het Bonte Volk Fantaseer-je-rot Kampioen
Maker van dit zaakje Leider van Het Bonte Volk Fantaseer-je-rot Kampioen
Ik


Aantal berichten : 190
Leeftijd : 29
Woonplaats : Onder jouw bed *stofdeeltjes happen*
Volk : Het Bonte Volk
Personage : Yamada
Punten : 5922
Reputatie : 0
Registration date : 05-04-08

Karakterkaart
Level: 1
Goud: 500
Gezondheid:
Plotten tot nu toe... Left_bar_bleue100/100Plotten tot nu toe... Empty_bar_bleue  (100/100)

Plotten tot nu toe... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Plotten tot nu toe...   Plotten tot nu toe... Icon_minitimeza mei 17, 2008 6:27 pm

Pupel, je kunt wel op plot 1 stemmen, maar dan zou je toch echt moeten vertellen wat dat plot dan is. Anders heeft het geen nut. "-_-
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onewish.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Plotten tot nu toe... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Plotten tot nu toe...   Plotten tot nu toe... Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Plotten tot nu toe...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
0ne Wish... :: Pupeldinkie :: De Kamer Der Geesten-
Ga naar: