0ne Wish...
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

0ne Wish...

Speel One Wish - Maak je personage en doe mee!
 
IndexPortalGalerijZoekenLaatste afbeeldingenNieuwsRegistrerenInloggen

 

 Stel jezelf (opnieuw) aan ons voor!

Ga naar beneden 
3 plaatsers

En, wat vind je van het forum tot nu toe?
GEWELDIG!!! Niets op aan te merken!
Stel jezelf (opnieuw) aan ons voor! I_vote_lcap50%Stel jezelf (opnieuw) aan ons voor! I_vote_rcap
 50% [ 1 ]
Pfieuw, wel moeilijk te vinden allemaal...
Stel jezelf (opnieuw) aan ons voor! I_vote_lcap50%Stel jezelf (opnieuw) aan ons voor! I_vote_rcap
 50% [ 1 ]
Een beetje saai.
Stel jezelf (opnieuw) aan ons voor! I_vote_lcap0%Stel jezelf (opnieuw) aan ons voor! I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Zwak. Heel, heel erg stom dit alles.
Stel jezelf (opnieuw) aan ons voor! I_vote_lcap0%Stel jezelf (opnieuw) aan ons voor! I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Hmm, wel gezellig hier. Ik denk dat ik het wel naar m'n zin ga hebben.
Stel jezelf (opnieuw) aan ons voor! I_vote_lcap0%Stel jezelf (opnieuw) aan ons voor! I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Kan beter...
Stel jezelf (opnieuw) aan ons voor! I_vote_lcap0%Stel jezelf (opnieuw) aan ons voor! I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 2
 

AuteurBericht
Ik
Maker van dit zaakje Leider van Het Bonte Volk Fantaseer-je-rot Kampioen
Maker van dit zaakje Leider van Het Bonte Volk Fantaseer-je-rot Kampioen
Ik


Aantal berichten : 190
Leeftijd : 29
Woonplaats : Onder jouw bed *stofdeeltjes happen*
Volk : Het Bonte Volk
Personage : Yamada
Punten : 5911
Reputatie : 0
Registration date : 05-04-08

Karakterkaart
Level: 1
Goud: 500
Gezondheid:
Stel jezelf (opnieuw) aan ons voor! Left_bar_bleue100/100Stel jezelf (opnieuw) aan ons voor! Empty_bar_bleue  (100/100)

Stel jezelf (opnieuw) aan ons voor! Empty
BerichtOnderwerp: Stel jezelf (opnieuw) aan ons voor!   Stel jezelf (opnieuw) aan ons voor! Icon_minitimezo apr 20, 2008 9:10 pm

Hallo, welkom, en al dat andere gezanik! Wij zijn heel blij met een nieuw lid.
We weten alleen nog niet helemaal wie er achter die nickname verstopt zit! Stel jezelf even opnieuw aan ons voor, wat je nickname is, hoe je eruit ziet en wat voor hobby's je hebt, enz..
Alles mag, qua bedenken voor een topictitel! Van 'Marietje in tha houze!' tot 'Ik ben Puck.'. Zelfs doodgewoon: 'Dirk'! Razz
Je kan ook meteen vertellen over alles wat je hier ziet. Hoe vind je de site, wat vind (of lijkt) je een leuk op dit forum en wat vind je tot nu toe van het verhaal? Snap je iets niet, zie je foutjes of wil je meteen aan de slag? Vertel ons alles! Niet alleen als complimentjes, maar we zien ook meteen wat nog verbetert zou kunnen worden, of wat juist niet geslaagd is.

We houden ook de stand bij, van de eerste indruk van nieuwe leden! Vul je even de poll hierboven in?

-XxX Ik XxX-


Laatst aangepast door Ik op zo mei 18, 2008 7:52 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onewish.actieforum.com
Pupeluutje
Rijm-trein-mandarijn Kampioen
Rijm-trein-mandarijn Kampioen
Pupeluutje


Aantal berichten : 111
Leeftijd : 29
Woonplaats : Thuis
Volk : Orion
Personage : Afirillo
Punten : 5863
Reputatie : 3
Registration date : 06-05-08

Karakterkaart
Level: 1
Goud: 350
Gezondheid:
Stel jezelf (opnieuw) aan ons voor! Left_bar_bleue100/100Stel jezelf (opnieuw) aan ons voor! Empty_bar_bleue  (100/100)

Stel jezelf (opnieuw) aan ons voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf (opnieuw) aan ons voor!   Stel jezelf (opnieuw) aan ons voor! Icon_minitimedo mei 08, 2008 2:32 pm

Goed, dan stel ik me opnieuw voor.

Ik ben Theresa en ik ben 13 jaar. Ik heb twee zusjes(9 en 11) en een broertje(bijna 3), onze ouders en we hebben een hond (basje, teckel) en een poes (Thomas, zwart).

Mijn gebruikers naam is Pupeluutje en mijn personage heet Afirillo. Ik vind het leuk om te schrijven, maar een dagboek is niks voor mij en toen kwam mijn geniale vriendin (slijm, slijm) op een idee om een forum te beginnnen. We hadden eerst een ander forum maar die deed het niet zo goed en nu zijn we overgestapt op One Wish.

bom pupeluutje sunny
Terug naar boven Ga naar beneden
Ik
Maker van dit zaakje Leider van Het Bonte Volk Fantaseer-je-rot Kampioen
Maker van dit zaakje Leider van Het Bonte Volk Fantaseer-je-rot Kampioen
Ik


Aantal berichten : 190
Leeftijd : 29
Woonplaats : Onder jouw bed *stofdeeltjes happen*
Volk : Het Bonte Volk
Personage : Yamada
Punten : 5911
Reputatie : 0
Registration date : 05-04-08

Karakterkaart
Level: 1
Goud: 500
Gezondheid:
Stel jezelf (opnieuw) aan ons voor! Left_bar_bleue100/100Stel jezelf (opnieuw) aan ons voor! Empty_bar_bleue  (100/100)

Stel jezelf (opnieuw) aan ons voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf (opnieuw) aan ons voor!   Stel jezelf (opnieuw) aan ons voor! Icon_minitimedo mei 08, 2008 2:42 pm

Heey Pupel! Welkom terug. Razz Fijn om je te zien, meid, ik begon me dood te vervelen.
En dat slijmen vind ik niet erg, hoor. Wink

PS: Wauw, vind je de site zo goed? Ik heb eindelijk een stem! Wat vind je tot nu toe van de site? Wat valt je het meest op? Of vind je he gewoon geweldig?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onewish.actieforum.com
Pegasus
Aardbewoner
Aardbewoner
Pegasus


Aantal berichten : 12
Volk : Akonia
Personage : Ajarti
Punten : 5841
Reputatie : 0
Registration date : 06-05-08

Karakterkaart
Level: 1
Goud: 100
Gezondheid:
Stel jezelf (opnieuw) aan ons voor! Left_bar_bleue100/100Stel jezelf (opnieuw) aan ons voor! Empty_bar_bleue  (100/100)

Stel jezelf (opnieuw) aan ons voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf (opnieuw) aan ons voor!   Stel jezelf (opnieuw) aan ons voor! Icon_minitimezo mei 18, 2008 11:35 am

Hallo ik ben Anika en een vriendin van de andere twee,
zelf lees ik heel veel en daarom doe ik dus ook mee aan dit forum.

groetjes Pegasus
Terug naar boven Ga naar beneden
Ik
Maker van dit zaakje Leider van Het Bonte Volk Fantaseer-je-rot Kampioen
Maker van dit zaakje Leider van Het Bonte Volk Fantaseer-je-rot Kampioen
Ik


Aantal berichten : 190
Leeftijd : 29
Woonplaats : Onder jouw bed *stofdeeltjes happen*
Volk : Het Bonte Volk
Personage : Yamada
Punten : 5911
Reputatie : 0
Registration date : 05-04-08

Karakterkaart
Level: 1
Goud: 500
Gezondheid:
Stel jezelf (opnieuw) aan ons voor! Left_bar_bleue100/100Stel jezelf (opnieuw) aan ons voor! Empty_bar_bleue  (100/100)

Stel jezelf (opnieuw) aan ons voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf (opnieuw) aan ons voor!   Stel jezelf (opnieuw) aan ons voor! Icon_minitimezo mei 18, 2008 1:03 pm

Heey Pegasus!

Leuke gebruikersnaam heb je. ^^ Ik had je wel eens online gezien, maar je had nog niets gepost, tot nu toe! Als je een personage wil aanmaken- ga bij de index naar Het Toverbos en naar Aanmelden. Check eerst even de sticky ‘Aanmelden van je personage’, voordat je je personage gaat aanmelden. Om een nieuwe topic te openen, moet je op ‘Topic’ drukken bovenaan de pagina, en van daaruit kun je je personage aanmelden.
Nog vragen? Stel ze hier, of aan mij, of aan Pupeluutje. Wink

EDIT: Wat vind je trouwens tot nu toe van de site? Leuk of verwarrend? Of heb je een idee om erbij te kunnen voegen/veranderen? Als je begrijpt wat ik bedoel. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onewish.actieforum.com
Pegasus
Aardbewoner
Aardbewoner
Pegasus


Aantal berichten : 12
Volk : Akonia
Personage : Ajarti
Punten : 5841
Reputatie : 0
Registration date : 06-05-08

Karakterkaart
Level: 1
Goud: 100
Gezondheid:
Stel jezelf (opnieuw) aan ons voor! Left_bar_bleue100/100Stel jezelf (opnieuw) aan ons voor! Empty_bar_bleue  (100/100)

Stel jezelf (opnieuw) aan ons voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf (opnieuw) aan ons voor!   Stel jezelf (opnieuw) aan ons voor! Icon_minitimewo jun 17, 2009 9:05 pm

Hoi

even een vraagje
hoe geef je je stem bij de stelling hierboven
dan kan ik ook stemmen
heb ik zin in!! bounce

Groetjes Pegasus
Terug naar boven Ga naar beneden
Ik
Maker van dit zaakje Leider van Het Bonte Volk Fantaseer-je-rot Kampioen
Maker van dit zaakje Leider van Het Bonte Volk Fantaseer-je-rot Kampioen
Ik


Aantal berichten : 190
Leeftijd : 29
Woonplaats : Onder jouw bed *stofdeeltjes happen*
Volk : Het Bonte Volk
Personage : Yamada
Punten : 5911
Reputatie : 0
Registration date : 05-04-08

Karakterkaart
Level: 1
Goud: 500
Gezondheid:
Stel jezelf (opnieuw) aan ons voor! Left_bar_bleue100/100Stel jezelf (opnieuw) aan ons voor! Empty_bar_bleue  (100/100)

Stel jezelf (opnieuw) aan ons voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf (opnieuw) aan ons voor!   Stel jezelf (opnieuw) aan ons voor! Icon_minitimewo jun 17, 2009 10:52 pm

Is helemaal niet zo moeilijk- je drukt op je antwoord en drukt vervolgens op stem uitbrengen.
Is dit niet mogelijk, moet je even controleren of je niet al eens gestemd heb. XD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onewish.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Stel jezelf (opnieuw) aan ons voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf (opnieuw) aan ons voor!   Stel jezelf (opnieuw) aan ons voor! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stel jezelf (opnieuw) aan ons voor!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
0ne Wish... :: Het Toverbos :: Voorstellen-
Ga naar: