Onderwerp: Stel jezelf (opnieuw) aan ons voor! zo apr 20, 2008 9:10 pm
Hallo, welkom, en al dat andere gezanik! Wij zijn heel blij met een nieuw lid. We weten alleen nog niet helemaal wie er achter die nickname verstopt zit! Stel jezelf even opnieuw aan ons voor, wat je nickname is, hoe je eruit ziet en wat voor hobby's je hebt, enz.. Alles mag, qua bedenken voor een topictitel! Van 'Marietje in tha houze!' tot 'Ik ben Puck.'. Zelfs doodgewoon: 'Dirk'! Je kan ook meteen vertellen over alles wat je hier ziet. Hoe vind je de site, wat vind (of lijkt) je een leuk op dit forum en wat vind je tot nu toe van het verhaal? Snap je iets niet, zie je foutjes of wil je meteen aan de slag? Vertel ons alles! Niet alleen als complimentjes, maar we zien ook meteen wat nog verbetert zou kunnen worden, of wat juist niet geslaagd is.
We houden ook de stand bij, van de eerste indruk van nieuwe leden! Vul je even de poll hierboven in?
-XxX Ik XxX-
Laatst aangepast door Ik op zo mei 18, 2008 7:52 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Stel jezelf (opnieuw) aan ons voor! do mei 08, 2008 2:32 pm
Goed, dan stel ik me opnieuw voor.
Ik ben Theresa en ik ben 13 jaar. Ik heb twee zusjes(9 en 11) en een broertje(bijna 3), onze ouders en we hebben een hond (basje, teckel) en een poes (Thomas, zwart).
Mijn gebruikers naam is Pupeluutje en mijn personage heet Afirillo. Ik vind het leuk om te schrijven, maar een dagboek is niks voor mij en toen kwam mijn geniale vriendin (slijm, slijm) op een idee om een forum te beginnnen. We hadden eerst een ander forum maar die deed het niet zo goed en nu zijn we overgestapt op One Wish.
pupeluutje
Ik Maker van dit zaakje Leider van Het Bonte Volk Fantaseer-je-rot Kampioen
Aantal berichten : 190 Leeftijd : 29 Woonplaats : Onder jouw bed *stofdeeltjes happen* Volk : Het Bonte Volk Personage : Yamada Punten : 6120 Reputatie : 0 Registration date : 05-04-08
Onderwerp: Re: Stel jezelf (opnieuw) aan ons voor! do mei 08, 2008 2:42 pm
Heey Pupel! Welkom terug. Fijn om je te zien, meid, ik begon me dood te vervelen. En dat slijmen vind ik niet erg, hoor.
PS: Wauw, vind je de site zo goed? Ik heb eindelijk een stem! Wat vind je tot nu toe van de site? Wat valt je het meest op? Of vind je he gewoon geweldig?
Pegasus Aardbewoner
Aantal berichten : 12 Volk : Akonia Personage : Ajarti Punten : 6050 Reputatie : 0 Registration date : 06-05-08
Onderwerp: Re: Stel jezelf (opnieuw) aan ons voor! zo mei 18, 2008 1:03 pm
Heey Pegasus!
Leuke gebruikersnaam heb je. ^^ Ik had je wel eens online gezien, maar je had nog niets gepost, tot nu toe! Als je een personage wil aanmaken- ga bij de index naar Het Toverbos en naar Aanmelden. Check eerst even de sticky ‘Aanmelden van je personage’, voordat je je personage gaat aanmelden. Om een nieuwe topic te openen, moet je op ‘Topic’ drukken bovenaan de pagina, en van daaruit kun je je personage aanmelden. Nog vragen? Stel ze hier, of aan mij, of aan Pupeluutje.
EDIT: Wat vind je trouwens tot nu toe van de site? Leuk of verwarrend? Of heb je een idee om erbij te kunnen voegen/veranderen? Als je begrijpt wat ik bedoel.
Pegasus Aardbewoner
Aantal berichten : 12 Volk : Akonia Personage : Ajarti Punten : 6050 Reputatie : 0 Registration date : 06-05-08
Onderwerp: Re: Stel jezelf (opnieuw) aan ons voor! wo jun 17, 2009 10:52 pm
Is helemaal niet zo moeilijk- je drukt op je antwoord en drukt vervolgens op stem uitbrengen. Is dit niet mogelijk, moet je even controleren of je niet al eens gestemd heb. XD
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Stel jezelf (opnieuw) aan ons voor!