Onderwerp: DRINGENDE POLL: Lay-out do mei 08, 2008 2:25 pm
Enig flauw idee wat een lay-out is? Lay-out is in dit geval de 'skin' van het forum, ook wel 'het gezicht' genoemd. Het gezicht van een forum houdt in hoe het forum eruit komt te zien: welke stijl, welk logo, hoe het menu in elkaar zit... noem maar op. Ik heb deze skin snel in elkaar geflanst. Natuurlijk wil ik wel dat iedereen tevreden is op het forum, en dus een lay-out naar smaak heeft. Vandaar mijn vraag: vind iedereen dit forum genoeg? Ik vraag om jullie stemmen. Ik heb hier voor jullie ... verschillende lay-outs op een rijtje gezet, in de poll. Klik op het lay-out nummer, en er opent zich een nieuwe site. Stem door op het bolletje te klikken, en daarna op 'OK'. Je snapt dat de lay-outs die hier nu opgestelt staan, deels verandert zullen worden. De knoppen en het logo zal verandert worden, en zo. Enkel de stijl blijft. De lijst: Het huidige lay-out, ofwel 'Het gezicht van Onewish' Ruby Red Shadow Floral Effects Chronicles Spl_OrneMent Revolution NEW Lord Of The Rings Artisitic Insanity
Heb je zelf nog een leuke gezien, waarop wij onze site zouden kunnen baseren? Post hier de link. Je hebt tevens de keus om je stem te veranderen.
Onderwerp: Re: DRINGENDE POLL: Lay-out do mei 08, 2008 3:56 pm
Vind je hem toch het mooist? (dank je, dank je *buigt*) Ik zelf blijf onpartijdig. Al geef ik toe dat ik deze toch ook geslaagd ind... *sst, niet gehoor! Ik blijf tenslotte onpartijdig!*