0ne Wish...
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

0ne Wish...

Speel One Wish - Maak je personage en doe mee!
 
IndexPortalGalerijZoekenLaatste afbeeldingenNieuwsRegistrerenInloggen

 

 Harry & Draco

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ik
Maker van dit zaakje Leider van Het Bonte Volk Fantaseer-je-rot Kampioen
Maker van dit zaakje Leider van Het Bonte Volk Fantaseer-je-rot Kampioen
Ik


Aantal berichten : 190
Leeftijd : 29
Woonplaats : Onder jouw bed *stofdeeltjes happen*
Volk : Het Bonte Volk
Personage : Yamada
Punten : 5923
Reputatie : 0
Registration date : 05-04-08

Karakterkaart
Level: 1
Goud: 500
Gezondheid:
Harry & Draco Left_bar_bleue100/100Harry & Draco Empty_bar_bleue  (100/100)

Harry & Draco Empty
BerichtOnderwerp: Harry & Draco   Harry & Draco Icon_minitimezo mei 11, 2008 1:43 pm

Harry & Draco Fanficwedstrijdbd0

Een kleinere wedstrijd dan de zomerspecial, maar minstens net zo leuk! Deze heet het onderwerp 'Harry & Draco'


HARRY & DRACO
We dagen jullie uit voor deze kleine fanfictie: het is de bedoeling dat jullie een verhaal schrijven met minimaal 1.500 woorden (meer mag altijd), waarbij Harry en Draco centraal staan. Voorwaarde dat dit hele verhaal gaat over de raltie tussen deze twee personen; of dit nou een haat- of liefderelatie is, een vriend- of vijandrelatie, of iets anders, doet er niet toe.
Verder minstens 1 (fabel)dier, en 1 toverspreuk, en 1 toverdrank. De rest mogen jullie opvullen met je eigen fantasie!
Nog één voorwaarde: dit verhaal is gescheiden van de personages van Onewish. Dus geen artikelen van de winkels, jouw personage of andere personages, of wat dan ook, erin verwerken!

WAT VALT ER TE WINNEN?
Roem was al bekend, maar natuurlijk krijg je nog wat meer. Je krijgt een standaard prijzenpakket- bestaande uit een siggy en ava, 5000 goudstukken en een elementenpakket.

AANMELDEN EN INZENDEN
Aanmelden kan tot zondag 15 juni 2008. Er moet nog een datum geprikt worden voor het inzenden, dus graag geen posten of PM met je verhalen hier.
De lijst die je moet invullen...:

Citaat :
Nickname:
Fabeldier:
Spreuk:
Drank:

Op internet wikipedia kan je (als het goed is) een hele lijst vinden van de Potter-spreuken. Is dit niet zo, stuur me een PM.

JURY
Tot nu toe is er één jury. Wil jij wel graag betrokken worden tot deze wedstrijd, maar heb je geen tijd om een verhaal te schrijven? We zoeken nog een tweede jury erbij, dus snel wezen!

Jury 1: Ik
Jury 2: -

AANMELDINGEN

    1.


NOG VRAGEN?
... Stel ze hier.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onewish.actieforum.com
 
Harry & Draco
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
0ne Wish... :: De Gouden Adelaarsveer :: Wedstrijden-
Ga naar: