Onderwerp: Het Fantaseer-je-rot Spel* wo mei 14, 2008 5:35 pm
Hallo!
Dit is een leuk spelletje, waar je nog eens geld bij kan verdienen ook! We gaan elkaars fantasie overtreffen. Huh- wat? Ja, dat! We moeten elkaar aftroeven! We gaan een gesprek beginnen, waar we de meest rare dingen bedenken. We posten een maandlang: met smilies, rebus, van links naar rechts... bedenk maar wat! Aan het eind van de maand worden alle berichtjes gecontroleerd op duidelijkheid, orginaliteit en meligheidgehalte. Lachgarantie 100%!!! Terwijl dit gecontroleerd wordt, beginnen jullie opnieuw. Halverwege zal de winnaar bekend gemaakt worden met zijn winnend berichtje, krijgt een maandlang de rang 'Fantaseer-je-rot kampioen!' op zijn naam en krijgt 5000 goudstukken. Wat?! Ja, 5000 goudstukken! Dus waar wachten we nog op? Verzin wat, laat anderen puzzelen en lig met z'n allen dubbel!
Okee, ik begin:
Voor mij kan de lol niet op, Want ik ga naar de top! Dit spel ga ik lekker winnen, Ik kom dan als eerste binnen. Dus ga maar vast happen in dat zand, Ik ben als eerste naar dromenland!
Onderwerp: Re: Het Fantaseer-je-rot Spel* do mei 15, 2008 8:34 am
Hi, Ha, Hoe, Ha, weet je wel, Jij komt strakjes in de knel. Want ik ga iets leuks verzinnen. Om dat malle wedstrijdje te winnen. Hi, Ha, Hoe, Ha, alle beesten op een rij, Ben ik straks effe heel erg blij. Varken, Koe, Paard, Schaap, Geit, Kalkoen. Zien mij straks als de KAMPIOEN!!
Pupeluutje
Ik Maker van dit zaakje Leider van Het Bonte Volk Fantaseer-je-rot Kampioen
Aantal berichten : 190 Leeftijd : 29 Woonplaats : Onder jouw bed *stofdeeltjes happen* Volk : Het Bonte Volk Personage : Yamada Punten : 6123 Reputatie : 0 Registration date : 05-04-08
Onderwerp: Re: Het Fantaseer-je-rot Spel* do mei 15, 2008 5:05 pm
Nou che non ha pensato la I, perché godo, I va tutto nelle fragranze ed i colori, prova ricevono sopra. In questo italiano divertente, nessuna parola siede lo Spagnolo, questo è italiano della pasta della pizza.
vertaling: Nou dat dacht ik niet, Want ik geniet, Ik ga alles in geuren en kleuren, Proberen op te beuren. In dit grappige Italiaans, Hierbij zit geen woordje Spaans, Dit is pizza pasta Italiaans.
Pupeluutje
Ik Maker van dit zaakje Leider van Het Bonte Volk Fantaseer-je-rot Kampioen
Aantal berichten : 190 Leeftijd : 29 Woonplaats : Onder jouw bed *stofdeeltjes happen* Volk : Het Bonte Volk Personage : Yamada Punten : 6123 Reputatie : 0 Registration date : 05-04-08