0ne Wish...
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

0ne Wish...

Speel One Wish - Maak je personage en doe mee!
 
IndexPortalGalerijZoekenLaatste afbeeldingenNieuwsRegistrerenInloggen

 

 Uitleg snelle RPG-tjes

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ik
Maker van dit zaakje Leider van Het Bonte Volk Fantaseer-je-rot Kampioen
Maker van dit zaakje Leider van Het Bonte Volk Fantaseer-je-rot Kampioen
Ik


Aantal berichten : 190
Leeftijd : 29
Woonplaats : Onder jouw bed *stofdeeltjes happen*
Volk : Het Bonte Volk
Personage : Yamada
Punten : 5922
Reputatie : 0
Registration date : 05-04-08

Karakterkaart
Level: 1
Goud: 500
Gezondheid:
Uitleg snelle RPG-tjes Left_bar_bleue100/100Uitleg snelle RPG-tjes Empty_bar_bleue  (100/100)

Uitleg snelle RPG-tjes Empty
BerichtOnderwerp: Uitleg snelle RPG-tjes   Uitleg snelle RPG-tjes Icon_minitimema jun 02, 2008 1:29 pm

Het principe is eigenlijk heel simpel. In de categorie zie je verschillende topics, die een naam (onderwerp) dragen van een plek, zoals ‘De heuvel bij de boom’. Degene die het RPG-tje start, begint met een post.
Deze RPG-tjes werken iets anders dan een grote RPG. Terwijl je de grote RPG in verhaalvorm doet, speel je een RPG-tje in een andere vorm- een waar ik de naam niet van weet. Ik zal even een voorbeeld post geven:

ik schreef:

Yam: -___________________-
All: Hihi, wat trek jij een breed gezicht. Very Happy
Yam: -__________________________________-
All: Whaha! Very Happy Very Happy Very Happy

Zo stuur je je post in. Ik zal even de nodige uitleg geven.
Yam is een afkorting voor Yamada. De tekst die volgt, word door Yamada dus gezegt.
All staat voor Afirillo, van A en ll. Dat wat volgt, wordt dus door Afirillo gezegd.
Elk persoon heeft zijn eigen kleur. Yamada heeft dus lightblauw. Afirillo heeft in dit geval lichtgroen, maar mag eigenlijk ‘in het echt’ nog kiezen, vanwege bepaalde redenen.
Di’s enkel een voorbeeld.

REGELS

    1. Hou je hoe dan ook aan de forumregels, maar ook aan de regels die hierna volgen.
    2. Je kiest een kleur bij je eerste post in het topic. Hij mag niet al in gebruik zijn.
    3. Personen kunnen ook denken. Dit wordt in sterretjes (*) vermeld.
    4. Als de persoon iets doet, doe dit dan met een hekje (#). Die staat bij de drie.
    5. Als er iets gezegd wordt, hoeft dit nergens tussen.
    6. RPG-tjes horen maf te zijn! Serieus zijn is dus verboden!
    7. Als je de kleur wilt vermelden, en de afkorting van je personage, voeg dit bij je eerste post in een spoiler. Doe dit zo: [spoiler ] en [/spoiler ]. Zonder spaties.


Nog vragen? Stel ze dan hier, en niet in de RPG!
Enjoy!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onewish.actieforum.com
 
Uitleg snelle RPG-tjes
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Uitleg Enclopedie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
0ne Wish... :: Café 'M'n Tante' :: Snelle RPG-tjes-
Ga naar: