Onderwerp: Re: Het Meertje In Het Toverbos ma jun 02, 2008 7:54 pm
Yam: Hmm... #Merkt iets op bij All# All: #Merkt niets aan Yam# #Staat gevaarlijk dicht bij het water...# Yam: #Zwemt naar de rand van het meertje# #Klauwt haar nagels in broek van All# All: U-oh... Yam: O ja... #Trekt All het meertje in# Yeey!
Onderwerp: Re: Het Meertje In Het Toverbos ma jun 02, 2008 9:47 pm
Yam: BWAAAAH...! *Blub-blub* All: Yam: #Komt boven water# #Preekt: # Ik-haat-water! Jij...! #Springt snel het meertje uit# Brr... #schud heen en weer om het water eruit te 'kloppen'.#
Onderwerp: Re: Het Meertje In Het Toverbos wo jun 04, 2008 6:16 pm
All: Valt best mee maar jij hebt een klein probleempje met water. #klint ook op de kant en gaat in het gras zitten Yam: #ploft ook naast Afirillo in het gras en staard naar het water#
Ik Maker van dit zaakje Leider van Het Bonte Volk Fantaseer-je-rot Kampioen
Aantal berichten : 190 Leeftijd : 29 Woonplaats : Onder jouw bed *stofdeeltjes happen* Volk : Het Bonte Volk Personage : Yamada Punten : 6121 Reputatie : 0 Registration date : 05-04-08
Onderwerp: Re: Het Meertje In Het Toverbos di jun 24, 2008 3:45 pm
Spoiler:
De afkorting van Hemelwijs is Wijs. Zijn kleur is rood. (Blauw was te onduidelijk. XD)
Yam: *Schud zuchtend haar hoofd terwijl ze in tas naar een pakje verpakte rauwe vis zoekt* (Ge-wel-di-ge zin ) *Moppert* Hoe kún je nou niet weten wat sushi is? Dat IS toch niet mogelijk? Ik bedoel; vis! Rauwe vis notabene! All: Wat zeur je nou? Ik heb toch mijn excuses aangeboden? Yam: Ik? Zeuren? Kom nou! All: Yam: *Gooit All een pakje vis toe* *Rolt de hare open* *Haalt daar stukje vis uit* Wijs: Miauw?
Onderwerp: Re: Het Meertje In Het Toverbos wo jun 25, 2008 5:22 pm
Yam: NEE. Wijs: Prauw... #Hmpf# Yam:
((Heb het zwarte gezien. Eén ding; ben je niet iets bij de post vergeten te zetten? Een spoiler of zo iets...? O, en overigens; miss dat je mijn lieve oogjes wlt bederven, maar zou je toch even het zwarte willen veranderen in, ik weet het niet hoor, iets lichters? ))
Onderwerp: Re: Het Meertje In Het Toverbos ma jun 30, 2008 2:11 pm
All: #breekt een stukje af en geeft het aan Dark# Dark: #valt er op aan, schrokt het in een hap op en kijkt Afirillo met een -mag ik astjebliiiieft nog een stukje- blik aan. All: #grinnikt en kijkt Yamada lachend aan#
Spoiler:
dark heeft de kleur olijfgroen, oh ja, ik? Ehm ik vond breken wel grappig omdat je dat namelijk niet kan...
Laatst aangepast door Pupeluutje op ma jun 30, 2008 4:46 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Aantal berichten : 190 Leeftijd : 29 Woonplaats : Onder jouw bed *stofdeeltjes happen* Volk : Het Bonte Volk Personage : Yamada Punten : 6121 Reputatie : 0 Registration date : 05-04-08
Onderwerp: Re: Het Meertje In Het Toverbos ma jun 30, 2008 2:56 pm
(( Waah!! Het wordt steeds meliger! Ik vind het knap dat jij een stukje rauwe-vis-in-saus eraf kan breken. XD EN je bent nogsteeds de spoiler in het eerste bericht vergeten over Dark's afkorting en kleur.))
Yam: *Zucht* Hier. Heb je je eigen rauwe vis. *gooit stuk vis naar Dark* Wijs: *Is nu diep beledigd* Mrauw!! Yam: *Diepe zucht* Goed, jij ook... *gooit ook een stuk vis naar Wijs* Wijs: *Is blij* Maraauw!! Yam: *Nog diepere zucht*
Onderwerp: Re: Het Meertje In Het Toverbos ma sep 01, 2008 11:53 am
All: #kauwt op zijn vis en kijkt met een pijnlijk gezicht naar Yamada# Yam: #kijkt Afirillo beldedigend aan# "Wat is er nou weer ik doe toch niks...." All: #zegt met benauwde stem:# "graatje in m'n keel..."