0ne Wish...
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

0ne Wish...

Speel One Wish - Maak je personage en doe mee!
 
IndexPortalGalerijZoekenLaatste afbeeldingenNieuwsRegistrerenInloggen

 

 Leveltje Up

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ik
Maker van dit zaakje Leider van Het Bonte Volk Fantaseer-je-rot Kampioen
Maker van dit zaakje Leider van Het Bonte Volk Fantaseer-je-rot Kampioen
Ik


Aantal berichten : 190
Leeftijd : 29
Woonplaats : Onder jouw bed *stofdeeltjes happen*
Volk : Het Bonte Volk
Personage : Yamada
Punten : 5922
Reputatie : 0
Registration date : 05-04-08

Karakterkaart
Level: 1
Goud: 500
Gezondheid:
Leveltje Up Left_bar_bleue100/100Leveltje Up Empty_bar_bleue  (100/100)

Leveltje Up Empty
BerichtOnderwerp: Leveltje Up   Leveltje Up Icon_minitimevr jul 04, 2008 5:48 pm

Je krijgt wel eens te horen dat je een level hoger moet zijn om te kunnen bereiken wat je wilt bereiken. Maar hoe doe je dat? We geven je enkele mogelijkheden;


  1. Veel vorderingspunten
    Door vorderingspunten te verdienden, ga je een level omhoog. Zodra je 10 puneten hebt ga je naar level één. Als je 20 punten verdient (dan krijg je uiteindelijk 30), ga je naar level 2. Haal daarna nog 30 punten (dan kom je uit op 60 punten), ga je naar level drie. Om dus een level omghoof te halen, moet je zoveel punten verdienen bij het desbetreefende getal. Ofwel;
    1 = 10 punten halen
    2 = 20 punten erbij halen
    3 = 30 punten erbij halen
    4 = 40 punten erbij halen
    5= enz...
    Vragen? PM Ik.
  2. Veel vechtpunten
    Je krijgt wel eens een aantal vechtpunten bij een aankoop. Hierdoor gaat je strijdlevel omhoog, precies opdezelfde manier als hierboven. Zodra je strijdlevel een level omhoog gaat, krijg je 10 vorderingspunten, waardoor het je gewone level weer opkrikt. Een extra achterhangje, zeg maar, voor als je een héél hoog level wil halen. Wink
  3. Goudstukken weggeven
    Door te PMen naar Ik dat je 150 goudstukken wilt geven om een level op te kunnen, zou ze je voor deze keer het leiden van je op haar schouders nemen en je een level opkrikken. Wink


Voorlopig zijn dit ze, maar meerdere manieren kunnen nog komen!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onewish.actieforum.com
 
Leveltje Up
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
0ne Wish... :: Het Toverbos :: Regels, waarschuwingen en vragen-
Ga naar: