Ik weet niet of het vele mensen al is opgevallen (vast wel, want het is een écht hele grootte verandering XD), maar de lay-out, skin, gezicht van One Wish (of hoe je het ook wil noemen), is verandert van zwart, naar blauw! Wat een zin. XP Anyway, het donkere dat nu verandert is naar licht is een hele klus geweest. (Goed, niet echt; ik was aan het kloten met de lay-out en toen was zwart in een keer blauw- OEPS.) Daarom ben ik het maar verder uit gaan breiden. De kleuren zijn de grootste verandering op One Wish, want als je op het forum zelf kijkt, zie je dat de icons niet verandert zijn. Vinden jullie het een beetje leuk? Er staat hierboven een poll waarin je in kunt vullen of je ja of nee het nieuwe lay-out wil behouden. De stemmen tel ik aan het eind als iedereen gestemd heeft, en als het merendeel stemt op ja, blijft deze lay-out, zijn de meeste stemmen voor nee, dan komt de oude terug. Deal?
Greetz, -XxX- Ik
PS; Ik stemde zelf trouwens voor Ja. Al lijkt het me ook wel leuk een andere kleur op het forum te hebben, zoals cremekleurig geel, of lichtgroen als basis, of zo...