*BELANGRIJK! GELIEVE HELEMAAL AFLEZEN, WANT HIERIN STAAT BELANGRIJKE INFO!!!*Euh, hey, ^^
Wel, ik ben sinds eeuwen weer online op OW (one Wish). Echt, ik ben een schande. Zo lang ben ik nog nooit weggeweest. Maar... ik ben niet dood!
Alhoewel, dit forum wel. We zijn erg inactief, is het niet? Ik ga vanaf nu (Dusse... 15:10 zondag 16 agustus 2009
) met een grote bezem over dit forum, en haal alles weg wat we niet gebruiken. *Dat zal dus veel zijn, denk ik. XD*
Ik heb ook een belangrijke beslissing genomen. Hier heb ik lang over moeten nadenken, maar toch. =_="
Kent iedereen Small World? Vast wel, of in iedergeval de meeste (nog niet
iederéén, geloof ik). Small World, of SW (link onderaan bericht te vinden), is een forum die Pupel en ik gestart zijn naast OW. Het is een forum gericht op enkel RPG's. De meeste zijn fanRPG's, dus RPG's omtrent bestaande verhalen als Harry potter (XD) en Pokémon (o_O").
Ik heb besloten OW te verplaatsen naar SW. Sorry voor als iemand dat liever niet wil, maar SW is actiever dan OW (terwijl er eigenlijk nog maar twee mensen posten XD). Alles op dit forum wat gebruikt wordt, wordt verplaatst naar SW in een categorie. Het lijkt me handiger én praktischer.
Tenzij iemand een goed argument heeft dat dit absoluut niet mag gebeuren, dan kan het hier neergezet worden. Dit forum blijft namelijk gewoon bestaan totdat ik definitief klaar ben en ik iedereen heb ingelicht over de verplaatsing.
Sorry voor als dit ongemak oplevert,
Ik
PS:
Klik hier om naar Small World te gaan.
PPS: In principe verhuizen alle personages van tot nu toe gewoon mee. Dus Yamada, Afirillo, Ajarti, Luna en Boye hoeven niet opnieuwe aangemeld te worden!