0ne Wish...
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

0ne Wish...

Speel One Wish - Maak je personage en doe mee!

IndexPortalGalerijZoekenLaatste afbeeldingenNieuwsRegistrerenInloggen

OW een beetje... dood?

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Ik
Maker van dit zaakje Leider van Het Bonte Volk Fantaseer-je-rot Kampioen
Ik

Aantal berichten : 190
Leeftijd : 29
Volk : Het Bonte Volk
Personage : Yamada
Punten : 6122
Reputatie : 0
Registration date : 05-04-08

Karakterkaart
Level: 1
Goud: 500
Gezondheid:
OW een beetje... dood? Left_bar_bleue100/100OW een beetje... dood? Empty_bar_bleue  (100/100)

OW een beetje... dood? Empty
BerichtOnderwerp: OW een beetje... dood?   OW een beetje... dood? Icon_minitimezo aug 16, 2009 4:21 pm

*BELANGRIJK! GELIEVE HELEMAAL AFLEZEN, WANT HIERIN STAAT BELANGRIJKE INFO!!!*

Euh, hey, ^^

Wel, ik ben sinds eeuwen weer online op OW (one Wish). Echt, ik ben een schande. Zo lang ben ik nog nooit weggeweest. Maar... ik ben niet dood!
Alhoewel, dit forum wel. We zijn erg inactief, is het niet? Ik ga vanaf nu (Dusse... 15:10 zondag 16 agustus 2009 Razz) met een grote bezem over dit forum, en haal alles weg wat we niet gebruiken. *Dat zal dus veel zijn, denk ik. XD*
Ik heb ook een belangrijke beslissing genomen. Hier heb ik lang over moeten nadenken, maar toch. =_="
Kent iedereen Small World? Vast wel, of in iedergeval de meeste (nog niet iederéén, geloof ik). Small World, of SW (link onderaan bericht te vinden), is een forum die Pupel en ik gestart zijn naast OW. Het is een forum gericht op enkel RPG's. De meeste zijn fanRPG's, dus RPG's omtrent bestaande verhalen als Harry potter (XD) en Pokémon (o_O"). Ik heb besloten OW te verplaatsen naar SW.
Sorry voor als iemand dat liever niet wil, maar SW is actiever dan OW (terwijl er eigenlijk nog maar twee mensen posten XD). Alles op dit forum wat gebruikt wordt, wordt verplaatst naar SW in een categorie. Het lijkt me handiger én praktischer.
Tenzij iemand een goed argument heeft dat dit absoluut niet mag gebeuren, dan kan het hier neergezet worden. Dit forum blijft namelijk gewoon bestaan totdat ik definitief klaar ben en ik iedereen heb ingelicht over de verplaatsing.

Sorry voor als dit ongemak oplevert,
Ik

PS: Klik hier om naar Small World te gaan.
PPS: In principe verhuizen alle personages van tot nu toe gewoon mee. Dus Yamada, Afirillo, Ajarti, Luna en Boye hoeven niet opnieuwe aangemeld te worden!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onewish.actieforum.com
Pupeluutje
Rijm-trein-mandarijn Kampioen
Pupeluutje

Aantal berichten : 111
Volk : Orion
Personage : Afirillo
Punten : 6074
Reputatie : 3
Registration date : 06-05-08

Karakterkaart
Goud: 350
Gezondheid:
OW een beetje... dood? Left_bar_bleue100/100OW een beetje... dood? Empty_bar_bleue  (100/100)

BerichtOnderwerp: Re: OW een beetje... dood?   OW een beetje... dood? Icon_minitimevr aug 21, 2009 9:51 pm

oke, no problemo!
hehe..., zit niet aan het minimale aantal woorden.. Razz
boeie, tot moggu!

Pupel

Ps. Heb mijn banner en ava verandert
Pegasus
Aardbewoner
Aardbewoner
Pegasus

Aantal berichten : 12
Volk : Akonia
Personage : Ajarti
Punten : 6052

Karakterkaart
Goud: 100
Gezondheid:

BerichtOnderwerp: Re: OW een beetje... dood?   OW een beetje... dood? Icon_minitimezo aug 23, 2009 1:45 pm

hey
ik vind het goed
maar dan moet je wel bij dat smal world aangeven waar het verhaal loopt
dat kan ik namenlijk niet echt vinden
wat dat betreft vind ik OW duidelijker
meer valt er van mijn kant niet te zeggen

Pegasus
Ik
Ik

Aantal berichten : 190
Volk : Het Bonte Volk
Personage : Yamada
Punten : 6122
Registration date : 05-04-08

Karakterkaart
Goud: 500
Gezondheid:

BerichtOnderwerp: Re: OW een beetje... dood?   OW een beetje... dood? Icon_minitimevr sep 04, 2009 11:02 pm

[Sorry dat ik niet eerder heb geantwoord, w'as twee weken op vakantie. XD]

Dat wat jij bedoelt snap ik wel. Op zich is One Wish niet moeilijk te vinden- maar pas nadat ik klaar ben en het online heb gezet. Ik ben daar nog mee bezig. Het verhaal, al die andere topics... ze moeten nou eenmaal meeverhuizen, dus dat vergt veel tijd en moeite. Geen zorgen. Zodra ik daar klaar mee ben, komt er hier een post. Tot die tijd zou je zelfs nog kunnen bijposten bij het verhaal, zou je dit willen. ^^
Daarna zul je One Wish gewoon kunnen vinden onder de categorie RPG's op Small World -om het gemakkelijk te maken boven Zweinstein, dus helemaal bovenaan- oké?
https://onewish.actieforum.com
Pupeluutje
Pupeluutje

Aantal berichten : 111
Volk : Orion
Personage : Afirillo
Punten : 6074
Reputatie : 3

Karakterkaart
Goud: 350
Gezondheid:

BerichtOnderwerp: Re: OW een beetje... dood?   OW een beetje... dood? Icon_minitimevr okt 23, 2009 4:27 pm

...
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: OW een beetje... dood?   OW een beetje... dood? Icon_minitime

OW een beetje... dood?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
0ne Wish... :: Het Toverbos :: Mededelingen en ideeën-
Ga naar: